Google reklama. Efektyvu ir paprasta

google reklamaGoogle reklama yra vienas iš populiariausių ir šiuo metu efektyviausių savo paslaugų ar parduodamų prekių reklamavimo variantų. Verslas yra nuolatinė kova ir išsilaikyti tame tarp verslininkų vykstančio rungimosi ringe yra nepaprastai sunku. O štai reklama, kad ir koks sunkmetis ar krizė beužkluptų šalies ekonomiką, yra visuomet reikalinga, nes tarp rinkos konkurentų išsilaiko tik tie, kurie apie save primena vartotojams. Nesireklamuosi – labai greit būsi pamirštas ir ne gyvens įmonė pilnaverčio gyvenimo, save išsilaikydama ir gaudama pelną, o tik egzistuos.

Kas gali padėti kuo ilgiau išsilaikyti pirmaujančiųjų gretose? Savaime suprantama, pirmiausia būtina puiki ir unikali verslo idėja. Kuo ji aktualesnė bus kažkuriai vartotojų grupei (būtų idealiausia, jei tiktų daugumai), tuo greičiau galima tikėtis pelno. Kiti galbūt itin svarbiu dalyku įvardintų sąžiningumą ir žmoniškumą, tačiau šios bendražmogiškos vertybės verslo požiūriu yra labai diskutuotinas klausimas. Taip pat nė kiek nemažiau svarbi yra dirbančiųjų komanda, kurie į savo darbą nežiūrėtų tik kaip į pajamų šaltinį, o savyje gyventų ta verslo idėja ir dėl jos įgyvendinimo galėtų stengtis visomis išgalėmis. Vienas itin labai svarbus dalykas, pagelbėjantis pranokti konkurentus ir kuo greičiau sudominti klientus, juos pasiekti reikiama informacija yra reklama. Kokį reklamos būdą pasirenka savęs populiarinimui įmonė, priklauso nuo jos išgalių, šį klausimą įmonėje sprendžiančių darbuotojų kompetencijos ir profesionalumo. Juk jei įmonės paslaugų ar prekių viešinimo tema užsiima iš tarybinių laikų žiniomis „turtingas“ darbuotojas, tikėtina, jog jam efektyviu reklamavimosi būdu gali pasirodyti ne itin skaitomas laikraštis. Ar tuomet pinigai išleisti tokiai reklamai bus naudingi? Ar reklama pasiteisins? Pagal skaitytojų srautą galima vertinti, kad labai labai minimaliai… O štai jei šiuolaikiškas ir profesionalus, atviras naujovėms ir turintis verslo bei marketingo žinių darbuotojas imsis įmonės paslaugų viešinimo, įvairiausių klientų pritraukimo būdų paieškos, tikėtina, įmonė labai greitai taps viena iš lyderių savo srityje. Kaip vienas iš sėkmingų kelių šiame verslo etape yra efektyvioji google reklama, tinkama įvairiausioms verslo sritims.

Google reklama galima įvairiais būdais:

  1. Tekstiniais skelbimais;
  2. Baneriais (reklaminiais skydeliais);
  3. Įvairių formų grafiniais skelbimais.

Google paieškų sistema naudojasi daugiau nei 1 500 000 Lietuvos gyventojų, kurie nors kažkiek turi gebėjimų naudotis internetu. Stulbinantys skaičiai, jei juos vertinti kaip potencialius vartotojus, galinčius vieną dieną susidomėti konkrečios įmonės veikla. Kuo jai gali būti naudinga google reklama? Ogi jei konkreti įmonė nesinaudos google reklamos galimybėmis, tikėtis, jog ją kažkas kasdien pastebės tarp šimtų konkurentų google paieškų sistemoje yra beviltiška. Google reklama suteikia laisvę patiems įmonės darbuotojams planuoti savo biudžetą, skiriamą tokio pobūdžio reklamai, o taip pat ir pasirinkti tikslinę auditoriją bei  kur, kam ir kada rodyti reklaminį skelbimą. Jų rodymas google yra nemokamas ir mokėti reikės tik už konkretų paspaudimą, t.y. google paieškos sistemoje surastą ir į įmonės svetainę nukreiptą klientą. Įmonės darbuotojas yra laisvas įjungiant ar išjungiant (nepanaudoti pinigai niekur nedingsta, juos galima išnaudoti vėliau) reklaminio skelbimo rodymą, nustatant maksimalų dienos biudžetą. Tiesa, nereikėtų ilgai naudoti to paties skelbimo – vertėtų vis laikas nuo laiko atnaujinti informaciją, taip vis daugiau sudominant naujus klientus. Tekstinius skelbimus įmanoma per kelias minutes sukurti ir tiesiai adwords svetainėje.