Kaip pastatyti elektrinį dviratį nuo nulio

Ar mokate savo rankomis surinkti dviratį (ar žinote šiek tiek dviračių priežiūros)?

Ar galvojote susikurti sau elektrinį dviratį?

Jei turite mažesnį biudžetą, nei galėtumėte nusipirkti vidutinės klasės elektrinį dviratį, galite pastatyti bent jau tokį pat gerą – jei ne geresnį – bet kurį rinkoje esantį už panašų biudžetą.

Čia aptarsime, kaip elektrinį dviratį pasistatyti pačiais įvairiausiais būdais, pradedant mirtinai greito greičio demonu ir baigiant įdomiu projektu, padėsiančiu sužinoti apie miestą. Tai tikrai priklauso nuo jūsų fantazijos!

Pradėdami nuo vadovo, kaip sukurti savo e-dviratį, mes apžvelgiame, kaip pastatyti elektrinį dviratį, tik švelniai ištiesdami turimus įgūdžius. Pradėdami nuo lengvos mėgėjų pabaigos ir eidami į linksmus inžinieriaus ieškojimus, apžvelkime visas e-dviračio statybos pagrindus iš rinkinio arba nuo nulio.

Prieš eidami nusipirkti bet ko, turite žinoti, kokį el. dviratį ketinate sudėti. Štai keli klausimai, į kuriuos turite atsakyti prieš pirkdami galimo įrenginio komponentus ar rinkinį.

Ar esate kvalifikuotas dviračių priežiūros srityje? Jei padangų keitimas yra labiausiai susijęs su tuo, kuo jūs buvote, galbūt priekinis stebulės variklis būtų geriausias būdas į priekį. Jei turite geresnių dviračio mechaniko įgūdžių ar tiesiog norite pasitempti, tada jūsų sunkumai gali būti jūsų galinės, alkūninio ir „pasidaryk pats“ parinktys. Turėkite omenyje, kad „pasidaryk pats“ pasirinkimą gali būti itin sunku padaryti!

Ar tai šiek tiek smagu, ar norite sukurti tinkamą alternatyvą iš anksto sukonstruoto e-dviračio pirkimui? Tai nulems dviratis, kurį naudojate kaip platformą. Neapsikentę pirksite aukščiausios klasės naują dviratį, tačiau apsvarstykite geros kokybės naudotą dviratį, kad gautumėte geros kokybės rezultatą, nors ta sena mašina, sėdinti nemylima jūsų garaže, galėtų būti įdomus projektas už mažesnes bendras išlaidas.

Tas pats klausimas galioja ir jūsų perkamam rinkiniui. Švaistiklio variklio komplektas kainuos beveik 1000 USD ir daugiau, tuo tarpu greitas ir paprastas priekinio stebulės variklis bus tik 300 USD kitame skalės gale.

Kaip greitai norite eiti? Jei norite važiuoti 30 km / h, norite galinio stebulės variklio, nes jis gali užimti 750 W ir didesnius variklius, nesulenkdamas šakių ir neišsibėgėjęs, kai įsibėgėsite.

Ar jūsų rajone yra kokių nors didelių kalvų, į kurias reikia lipti? Tai turi du atsakymus. Pigesnis variantas būtų galinio stebulės variklis, nes galite įdėti galingesnę sistemą. Geresnis variantas, nors ir daug brangesnis ir sunkiau pritaikomas, būtų alkūninio variklio komplektas.

Kokius atstumus norite įveikti? Tai nulems, kokio dydžio akumuliatoriaus jums reikia (dažnai tai pats brangiausias komponentas). Taip pat galite taupiau važiuoti akumuliatoriumi, sumontuodami pagalbinę pedalą sistemą (PAS), kurią galima įsigyti kartu su priekinių, galinių ir alkūninių variklių rinkiniais. Tam reikės daugiau įrankių ir laiko.

Turėdami omenyje šiuos atsakymus, dabar pažvelkime į aukščiau pateiktus klausimus, įskaitant tai, ko reikia norint sukurti elektrinį dviratį naudojant šiuos rinkinius ir komponentus.

Vienas iš pigių, visiškai pritaikytų el. dviračių pirkimo trūkumų yra tas, kad jūs galite turėti geros kokybės el. dviračio komponentus, tačiau kaip platformą dažniausiai turėsite ne itin gerą dviratį.

Net 700–800 USD kainų juostoje gali būti diskiniai stabdžiai, šakės su amortizatoriais ir „Shimano“ pavarų sistema, tačiau geriausiu atveju tai bus pagrindinė galimybė. Tai gali atrodyti gerai, bet dėl svorio sulaužysite prakaitą!

Štai kodėl, šiek tiek atsargiai, geresnėje mašinoje galite pritaikyti panašius komponentus, kuriuos sumontuoja pigesnių gamintojų gamintojai. Net penkerių metų kalnų dviratį, kurio mažmeninė prekyba kainavo 1000 USD plius, buvo galima nusipirkti už palyginti mažus pinigus. Tai turės lengvesnius, tinkamos kokybės komponentus.

Mes rekomenduojame įsigyti tvirtą dviratį, pvz., paplūdimio kreiserį ar kalnų dviratį, lyg ir neskirtą papildomiems elektrinių dviračių sistemos įtempimams, arba bus per daug suprojektuotas, kad būtų galima įveikti tako įtempius, ir „beach cruiser“ išvaizda turės stambių komponentų.

Jei reikia montuoti švaistiklį arba „vidurinės pavaros“ bloką, ieškokite mašinos su 68–73 mm sriegiu apatiniu laikikliu. Daugelis naujesnių dviračių turi prispaudimui pritaikytą apatinį laikiklį, todėl būtų netinkami. Kiti turi nestandartinius dydžius.

Prieš pirkdami pasiimkite matavimo įrankį.

Paskutinė pastaba – būti pasirengusiai sumontuoti mechaninę diskinių stabdžių sistemą arba pasirinkti dviratį su kitu su hidrauline diskinių stabdžių sistema. Diskiniai stabdžiai yra kur kas geresni, norint saugiai sustoti važiuojant dideliu greičiu. Kabeliu valdomas mechanines diskinių stabdžių sistemas yra lengviau modifikuoti, kad galutinis komplektas būtų tinkamas.

Apsvarstykite galimybę pritvirtinti sukimo momento svirtis prie bet kurios mašinos su stebulės varikliu, nes jos paskirstys greitėjimo apkrovos jėgas. Sukimo momento svirtys taip pat gali leisti pastatyti elektrinį dviratį su hibridu ar kelių mašina.

Kalbant apie nemylimą seną dviratį garaže? Geriau naudoti, nei išmesti! Tai galėtų turėti deramą paveldą ir vis tiek būti tik norima platforma. Ar pagalvokite apie kriterijus, kuriuos aptarėme aukščiau.

Taip pat gali įsigyti elektrinius dviračius https://www.elektriniaidviraciai.lt/ parduotuvėje.