UAB steigimą ar pardavimą gali lydėti klaidos

uab steigimasUAB steigimo ar pardavimo dokumentų parengimui reikalingos specializuotos teisinės žinios (kokių dokumentų reikia, kaip juos parengti juridiškai teisingai ir pan.). Kai šių žinių ir patirties neturima, sugaištama daug laiko aiškinantis, kas ir kaip turėtų būti parengta, taip pat pavargstama varstyti valstybinių institucijų ir kitų įstaigų duris. Toks nežinojimas ir savarankiškas veikimas gali privelti nemažai klaidų, kurias ištaisyti ateityje prireiks dar daugiau jėgų ir lėšų. Taigi jei prireikė UAB steigimo ar pardavimo, patikėkite tai profesionalams.

 

UAB steigimo (uždarosios akcinės bendrovės) etapai:

  • Rezervuojamas UAB pavadinimas Juridinių asmenų registre.
  • Klientui pageidaujant, suteikiamas įmonei buveinės registracijos adresas.
  • Paruošiami įmonės steigimo dokumentai notarui.
  • Atidaroma įmonės einamoji banko sąskaita ir suformuojamas 10000 Lt ar didesnis įstatinis kapitalas.
  • Atstovaujama klientui Juridinių asmenų registre steigiant įmonę.
  • Pagaminamas įmonės antspaudas, jei įmonė nusprendė jį naudoti.
  • Perduodami klientui įsteigtos įmonės dokumentai ir antspaudas.

 

UAB pardavimas – tai patogi paslauga tiems, kurie nori įkurti įmonę greitai ir be didesnių investicijų. Įmonės pirkimas leistų klientui išvengti visų steigimo procedūrų:

  • steigimo dokumentų rengimo;
  • įstatinio kapitalo formavimo;
  • steigimo dokumentų patvirtinimo;
  • registracijos Juridinių asmenų registre.

UAB pirkimas reiškia, kad sutaupysite laiko ir pinigų juridinėms konsultacijoms, dokumentų paruošimui, valstybinių institucijų lankymui ir net nereikės išleisti 10 000 Lt įstatiniam kapitalui, nereikės rūpintis registracijos adresu, galėsite nedelsiant vykdyti veiklą.

 

VĮ Registrų centras Juridinių asmenų registre kaupiami duomenys apie Lietuvos Respublikoje registruotus juridinius asmenis (akcines bendroves, uždarąsias akcines bendroves, individualias įmones, mažąsias bendrijas, viešąsias įstaigas, asociacijas ir kt.) ir fizinius asmenis, galinčius sudaryti sandorius juridinio asmens vardu.

Registrų centras Juridinių asmenų registro duomenys, registre kaupiami dokumentai ir kita registrui pateikta informacija yra vieša.

Svarbiausios Registrų centro funkcijos tvarkant Juridinių asmenų registrą:

  • registruoti, įtraukti ar įrašyti į registrą juridinius asmenis, filialus bei atstovybes, jų duomenis, dokumentus ar informaciją;
  • laikinai įtraukti į registrą juridinio asmens pavadinimą;
  • suteikti ir įregistruoti juridiniam asmeniui paramos gavėjo statusą;
  • inicijuoti juridinio asmens likvidavimą;
  • teikti ir skelbti registro informaciją, teikti registre saugomų dokumentų kopijas valstybės institucijoms, fiziniams ir juridiniams asmenims.